Help with in-game purchases.
Hello dear friends. I'm "Pinho", a new PoE2 player. By the way, it's a beautiful game, I'm literally loving it.
Well, I'm sending this email because I noticed that when I purchased a pet called "Spinning Exalted Orb", 3 units of this pet appeared in my inventory and all my coins were drained. Before, I had about 700 coins due to the purchase of the 'Vaal Thaumaturge' package and I was very happy. But now I have absolutely 3 of the same pets and about 600 coins less. I would like to count on your valuable support to solve my problem. Remember that I want the "spinning exalted orb" pet, but only 1 is enough. I'm attaching a screenshot that shows the aforementioned item tripled in my inventory. Thank you very much in advance for your patience and for building this incredible game. PS. My username is Pinho#5321 If you need anything, I am at your disposal. Thank you very much ---------------------------- Olá, queridos amigos. Eu sou o "Pinho", um novo jogador de PoE2. Aliás, é um jogo lindo, estou literalmente amando. Bom, estou enviando este e-mail porque notei que quando comprei um pet chamado "Spinning Exalted Orb", 3 unidades deste pet apareceram no meu inventário e todas as minhas moedas foram drenadas. Antes, eu tinha cerca de 700 moedas devido à compra do pacote 'Vaal Thaumaturge' e fiquei muito feliz. Mas agora tenho absolutamente 3 dos mesmos pets e cerca de 600 moedas a menos. Gostaria de contar com seu valioso apoio para resolver meu problema. Lembre-se de que quero o pet "spinning exalted orb", mas apenas 1 é o suficiente. Estou anexando uma captura de tela que mostra o item mencionado triplicado no meu inventário. Muito obrigado antecipadamente por sua paciência e por construir este jogo incrível. PS. Meu nome de usuário é Pinho#5321 Se precisar de alguma coisa, estou à disposição. Muito obrigado Última edição por Pinho#5321 em 18 de dez de 2024 14:34:27 Último bump em 18 de dez de 2024 13:58:14
|
|